در حال بارگذاری ...
دفتر هنر های نمایشی شهرستان منتشر شد

عملکرد سال ۱۴۰۰ دفتر هنر های نمایشی شهرستان میاندوآب 

غلامرضا قلی یان مسئول دفتر هنر های نمایشی شهرستان میاندواب عملکرد این انجمن را در سال ۱۴۰۰  تشریح کرد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان میاندواب سال ۱۴۰۰ برای شهرستان میاندواب از نظر فعالیت تئاتری سال پر باری بود.غلامرضا قلی یان مسئول انجمن هنرهای نمایشی میاندواب اهم فعالیت‌های این شهرستان در سال ۱۴۰۰ را به شرح ذیل تشریح کرد:
- تجلیل از فعالان تئاتر شهرستان میاندواب،همزمان با روز ملی هنر‌های نمایشی ایران و تجلیل و تقدیر از هنر مندان و پیشکسوتان و اهدا لوح تقدیر به برگزیدگان.
- اجرای کارگاه لایو از طریق صفحه اینستا گرامی هنر‌های نمایشی میاندواب با موضوع مبانی بازیگری با مجری‌گری مسعود مطلوبی و مدرسی سهند قلی یان در تاریخ ۱۱ اردیبهشت.
- برگزاری کارگاه‌های تخصصی بازیگری و کارگردانی از مقدماتی تا پیشرفته با تدریس سهند قلی یان در پلاتو ی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندواب توسط انجمن هنر‌های نمایشی میاندواب و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی.
- نمایشنامه خوانی نمایشنامه با دهانی پر از سیب نوشته محمد چرمشیر وبا هدایت و خوانش داریوش ملکپور به صورت لایو در ۷ شهریور ۱۴۰۰
- اجرا نمایش خیابانی بازمانده به نویسندگی و کارگردانی هوشنگ بابایی بمناسبت هفته دفاع مقدس در ۴ مهر ۱۴۰۰ در گلزار شهدای گمنام میاندواب.
- برگزاری نخستین سوگ نمایشواره آئینی عاشورایی با شرکت ۱۳ اثر به میزبانی انجمن هنرهای نمایشی میاندواب با رویکرد حمایت از آثار مذهبی و ارزشی و باز نشر و انعکاس این آثار در بستر اینترنت در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ مهر ۱۴۰۰ که با استقبال بیش از ۸۰ هزار بیننده در فضای مجازی همراه شد.
- برگزاری کلاس تئاتر با حضور مدیر کانون تئاتر دینی،آقای محمود فرهنگ.
- برگزاری دومین جشنواره نمایشنامه خوانی آوای صحنه در میاندواب با حضور ۸ اثر در تاریخ ۲۳ ابان ۱۴۰۰.
- اجرای نمایش محاق به کارگردانی سینا درویشی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری در تاریخ ۹ و۱۰ آذرسال ۱۴۰۰.
- نشست با هنر مندان و پیشکسوتان انجمن هنرهای نمایشی میاندواب در مورد برگزاری دومین جشنواره استانی تئاتر نهال میاندوابدر تاریخ ۷ آذر سال ۱۴۰۰
- اجرای پر فورمنس کوید ۱۹،با هدایت علیرضا بابایی در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در بیمارستان فاطمه زهرا برای تشکر و قدر دانی از پرستاران و کادر درمان و پزشکان.
- اختتامیه دومین جشنواره نمایشنامه خوانی اوای صحنه با حضور مدیر عامل انجمن هنر‌های نمایشی استان و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندواب.
جایزه ویژه هیات داوران به اسماعیل کریمی و رضا خروجیان بخاطر چند دهه فعالیت مستمر و اثر بخش در هنر نمایش و اسما ستاری بخاطر خوانشگری خوب وروان در نمایش نامه فردا نمیدونم چی میشه.
جوایز بخش تجلیل از خوانشگران منتخب زن بخاطر حضور پر رنگ بانوان در این جشنواره و به خاطر تشویق و ترغیب بانوان جوایز این بخش به خانم مژگان علیجانی،پردیس نائب زاده و پریا ندیریان اهدا شد
- افتتاح دبیر خانه جشنواره تئاتر نهال در تاریخ ۴دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ با حضور ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین و شورای محترم شهر ومسئولین محترم نیروی انتظامی و مسئولین محترم کانون فرهنگی هنری بسیج و هنرمندان و نهال کاران عزیز
- تجلیل و تقدیر از تیم ۳۰ نفره پرفورمنس با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و انجمن هنر‌های نمایشی میاندواب در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
راهیابی نمایش گوهر از میاندواب به کارگردانی هوشنگ بابایی و نویسندگی پژمان شاهوردی به بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره تیاتر رضوی.
راهیابی و اجرا نمایش محاق نوشته زنده یاد اکبر رادی و کارگردانی سینا درویشی در سی و سومین جشنواره تئاتر استان اذربایجان غربی.
کسب رتبه دوم بازیگری زن در سی و سومین جشنواره تئاتر استان اذر بایجان غربی توسط خانم زینب خیرالهی.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران